Trešdien, ceturtdien, piektdien (15-17.08.) veiktie pasūtījumi tiks izsūtīti pirmdien (20.08)!

Kā pasūtīt:

  • Izvēlieties preces, spiežot pogu „Pievienot Grozam”.
  • Kad visas izvēlētās preces ir ieliktas Grozā, ejiet uz Grozu, pārbaudiet pievienotās preces, to skaitu un veiciet pasūtījumu spiežot pogu “Noformēt pirkumu”.
  • Ievadiet maksājuma un piegādes informāciju. Tālāk spiediet pogu “Veikt pasūtījumu”.
  • Uz Jūsu norādīto e-pastu uzreiz tiks nosūtīts rēķins. Ja e-pastu neesat saņēmuši pārbaudiet mēstuļu (spam) mapi vai sazinieties ar mums, iespējams, ka gadījusies kļūda e-pasta adresē. Ja esat reģistrējies lapā rēķinu varat lejuplādēt arī  savā kontā pie “Pasūtījumi”.Ņemiet vērā, ka mūsu produkcija ir roku darbs, tāpēc var minimāli atšķirties no attēlā redzamā!
    Norādītie izmēri var atšķirties par 1-2cm.

Apmaksa:

  • Apmaksa jāveic uz rēķinā norādītajiem bankas rekvizītiem 3 dienu laikā.
  • Ja apmaksa netiek veikta 3 dienu laikā, pasūtījums tiek anulēts.

Piegāde:

Gatavās preces izsūtam 2-3 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas.
Personalizēto pasūtījumu izpildīšanas termiņi katram pasūtījumam individuāli.

Piegādi veicam ar „VAS Latvijas Pasts” starpniecību uz jebkuru vietu Latvijā vai pasaulē.
Paka tiks piegādāta norādītajā adresē vai arī pastkastītē tiks atstāts aicinājums izņemt sūtījumu tuvākajā pasta nodaļā.

Piegādes maksa Latvijā: 2.85 Eiro

Piegādes maksa uz ārvalstīm: 2.85 Eiro*

* Sūtot uz atsevišķām valstīm piegādes maksa var būt augstāka.


Sūtīšanas ilgums Latvijas teritorijā 2-5 darba dienas.

Ārpus Latvijas 7 – 30 dienas.

Preču atgriešana:

Jums ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Atteikuma veidlapu pēc pieprasījuma nosūtīsim jums e-pastā.
Preces jāatgriež 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas. Izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ, sedz pircējs.
Iesakām jau preces saņemšanas brīdī pārliecināties, vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai (modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri), lai izvairītos no pārpratumiem!

 Preces atpakaļ nepieņemam un to vērtību neatgriežam:

  • Ja tas ir bijis individuāls pasūtījums (izņemot gadījumus, kad konstatēts ražošanas defekts).
  • Ja prece ir bojāta vai lietota – saglabāt arī oriģinālo iesaiņojumu, birkas.
  • Ja preces aprakstā ir bijusi norāde uz defektu kā dēļ prece iegādāta par samazinātu cenu.

Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā (patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pants).
Saņemot preci, veiksim tās novērtējumu un, ja tā nebūs bojāta vai lietota, veiksim naudas atgriešanu pircēja bankas kontā 10 dienu laikā. Par veikto naudas atgriešanu jūs informēsim e-pastā.

Datu apstrāde:

Alternative IK ar šo apliecina, ka informācija un personas dati, ko Jūs esat iesniedzis saistībā ar pakalpojuma saņemšanu tiks apkopoti, apstrādāti un glabāti saskaņā ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām attiecībā uz personas datu aizsardzību. Iesniedzot savus datus, Jūs piekrītat, ka dati tiek apstrādāti un uzglabāti visu šeit norādīto datu apstrādes laiku, kā arī normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pēc sākotnējās datu apstrādes tik ilgi, cik tas būtu nepieciešams.

Savāktie dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot, ja šādu pienākumu uzliek normatīvie akti. Jums ir tiesības jebkurā laikā prasīt savu datu atjaunošanu, informāciju par Jūsu personas datu lietošanu, kā arī prasīt savu datu dzēšanu.